1. Pikiraj komad

Nađi svoj “to je to” trenutak. Izaberi model i pošalji nam upit sa željenim datumom.

2. Konsultuj se sa sestricom

Zajedno biramo pravu veličinu, da izbegnemo scenario “kupila broj manji samo da ti ne možeš da ga obučeš”.

3. Potvrdi & rezerviši

Kad se složimo da je to the one, zaključavamo datum samo za tebe.

4. Dostava četvrtkom

Haljina stiže čista, spremna za tvoj izlazak. Ukoliko je hitno, piši nam na Whatsapp. Imamo rešenje i za tu modnu krizu.

5. Sestrica dolazi po nju u ponedeljak

Sestrica po haljinu na adresu na kojoj ćeš sigurno biti tog dana.
Molimo te, vrati na vreme jer iduća “sestra” već broji dane do svog izlaska. Ne želimo bespotrebne drame.

6. Nemoj da je čistiš ili peglaš. Nikako!

Ne pereš, ne peglaš. Samo spakuješ haljinu u isti garment bag u kojoj je stigla.

7. U slučaju nezgode, jer dešava se, šta ćemo onda?

Ako se desi oštećenje, šteta se naplaćuje po ugovoru koji si pročitala i potpisala.

I zapamti!
Čuvaj komad kao da je tvoj.

Ako se desi nezgoda i to razumemo.
Tu smo da zajedno pronađemo rešenje,
jer ovde delimo i dobre trenutke i male drame. Just a regular day in any sister's life.